Hae jäseneksi!

Tavoitteenamme on lisätä tietoisuutta puiden merkityksestä rakennetun ympäristön viihtyisyydelle, terveellisyydelle ja monimuotoisuudelle.

Järjestämme tapahtumia ja seminaareja, julkaisemme puunhoitoon ja puihin liittyviä teoksia sekä annamme lausuntoja puihin liittyvissä asioissa.

Keitä olemme?

Olemme joukko puunhoidon ammattilaisia, viheralan toimijoita ja puiden ystäviä. Toimimme ammattimaisen puunhoidon edistäjänä Suomessa.

Joukkoomme voi liittyä joko varsinaiseksi, opiskelija-, yritys- tai kannattajajäseneksi.

Varsinainen jäsen

28 € / vuosi

Varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilöt, oikeuskelpoiset yhdistykset ja yhteisöt, jotka hyväksyvät yhdistyksen tarkoituksen.

Kannattajajäsen

60 € / vuosi

Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Opiskelijajäsen

17 € / vuosi

Opiskelijajäseneksi voidaan hyväksyä viheralalla päätoimisesti opiskelevat henkilöt. (Myös eläkeläiset ja varusmiehet)

Liity jäsenyritykseksi

160 € – 500 € / vuosi

Tutustu ja liity >

Yritysjäsenyyden ehdot

• Yritysjäseneksi voidaan hyväksyä viher- ja/tai metsäalalla toimiva yritys, jonka vakituisista työntekijöistä vähintään yksi on koulutukseltaan arboristi
  • Yritysjäsenen yhteiskuntavelvoitteet ovat kunnossa
  • Yritysjäsen noudattaa hyviä ammatillisia toimintatapoja sekä yhdistyksen linjaa
  • Yhdistyksen hallitus päättää yritysjäsenyydestä jätetyn hakemuksen perusteella

Uutiskirje

Yhdistys julkaisee uutiskirjeen neljästi vuodessa.

Uutiskirjeen toimitus ottaa mielellään vastaan myös muita vinkkejä juttuaiheista. Ideat ja jutut voi toimittaa osoitteella tiedotus (ät) suomenpuunhoidonyhdistys.fi.

Sähköinen jäsenhakemus

Jätä jäsenhakemus alla olevasta linkistä. Olemme yhteydessä kun hakemus on käsitelty.

LIITY JÄSENEKSI >

Hakemuksen voi myös jättää erillisellä lomakkeella. Lähetä täytetty lomake sähköpostitse tai postitse:

rahastonhoitaja (ät) suomenpuunhoidonyhdistys.fi

Suomen Puunhoidon Yhdistys SPY
ryc/o Tmi Viher-Tilit
Ahvenruohontie 1649400 Hamina

Lataa hakemus >

Arboristin työ vaatii tekijältään paljon perehtyneisyyttä puihin ja työtekniikoihin.

Heräsikö kysymyksiä tai haluatko lukea meistä lisää?

Tutustu meihin >