Retket

Retket 2018

Yhdistyksen retket

Jäsenretki 27.-30.9.2018 Malmö

Suomen Puunhoidon Yhdistys SPY ry järjestää jäsenretken Ruotsin Malmön torstaista sunnuntaihin 27.–30.9.2018. Retkellä tutustutaan muun muassa Malmön kaupungin puunhoitoon ja puiden hallintaan sekä puistoihin, alan oppilaitokseen sekä muihin mielenkiintoisiin puukohteisiin. Oppaina toimivat alan paikalliset asiantuntijat. Matkalle mahtuu varmuudella mukaan 20 ensimmäistä ilmoittautunutta ja tarvittaessa mahdollisesti muutaman muukin.

MATKAOHJELMA

Torstai 27.9.

13.30 Kokoontuminen Helsinki-Vantaan lentokentällä

15.30 Lähtö Braathens Regional Airlines TF 3910

16.15 Saapuminen Malmön ja siirtyminen bussikuljetuksella hotellille. Majoittautuminen Scandic Hotel Malmö City, Kaptensgatan 1, SE-211 41 Malmö

19.00 Vapaata aikaa ja yhteinen illallinen

Perjantai 28.9.

8.00 Aamupala

9.00 Kokoontuminen hotellin aulassa. Kierrämme kohteita tilausbussilla koko päivän, lounas nautitaan matkan varrella sopivassa välissä.

17.00 Paluu hotellille, vapaata illanviettoa

Lauantai 29.9.

8.00 Aamupala

17.00 Paluu hotellille, vapaata illanviettoa

Sunnuntai 30.9.

8.00 Aamupala ja hotellihuoneiden luovutus. Bussikuljetus lentokentälle.

11.45 Lähtö Braathens Regional Airlines TF 3911

14.30 Lento Helsingissä ja kotiutuminen

Ajat ovat paikallista aikaa.

Matkan hinta ja ilmoittautuminen:

Matka on tarkoitettu ensisijaisesti Suomen Puunhoidon Yhdistyksen jäsenille. Hinta jäsenille on 250 €, muille 375 €. Hinnat sisältävät lento- ja bussikuljetukset, hotelliyöpymiset aamiaisineen ja yhden illallisen. Lounaat ja 2 illallista ovat omakustanteisia. Hotellimajoitus on kahden hengen huoneissa. Yhden hengen huone 83 € lisämaksusta/ henkilö.

Ilmoittautumiset Sami Kiemalle 13.7.2018 mennessä sähköpostilla puukiema@gmail.com. Ilmoita koko nimesi, passin numero, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, haluatko laskun matkasta (ja siinä tapauksessa täydelliset laskutustiedot) sekä mahdollinen 1 hh tarve. Ilmoita myös saako sinun yhteystietosi jakaa vai ei muiden matkalle lähtevien kanssa (mahdollisen porukasta eksymisen vuoksi kaikkien yhteystiedot jaetaan matkalle lähtijöiden kesken). Lisätietoja retkestä Samilta joko em. sähköpostilla tai 050-5734719. Matka maksetaan 20.7.2018 mennessä Suomen Puunhoidon Yhdistyksen tilille tai saamallasi laskulla ja vasta maksusuoritus vahvistaa lopullisesti ilmoittautumisesi.

Tilinumero FI13 5297 0020 0379 59

Viitenumero 12014

Huomioitavaa

Muista ottaa passi tai henkilökortti mukaasi.

Yhdistys ei vakuuta matkalle osallistuvia vaan jokaisella on oltava oma tai työnantajan ottama matkavakuutus sekä vapaaehtoinen matkatavaravakuutus.

Matkaohjelma on vasta suuntaa antava, joten kannattaa varautua mahdollisiin muutoksiin. Ohjelmaa valmistellaan pitkin kesää ja lopullinen ohjelma sekä muu matkainfo lähetetään osallistujille sähköpostilla ennen matkaa.

Retkipäiville bussiin kannattaa varata myös pientä evästä mukaan.

13.10.2018 Kääpäretki Porvoo

Tervetuloa yhdistyksen kääpäretkelle Porvooseen lauantaina 13.10.2018!

Yhdistyksen perinteinen kääpäretki suuntautuu tänä syksynä Porvooseen. Vierailemme retkellä ainakin parissa kohteessa, Ekuddenin tammimetsässä ja Stensbölen suojelualueella, mahdollisesti muuallakin. Oppaanamme toimii sieniasiantuntija Pertti Salo Helsingin Yliopistosta.

Tapaamme lauantaina 13.10.2018 klo. 10.00 Tarkkisten pallokentän parkkipaikalla osoitteessa Tarkkistentie 153 (tapaamispaikka).

Paikalle pääsee ainakin omalla autolla, ehkä jotenkin myös julkisilla? Kimppakyydit ovat suositeltuja ja jos olet kyytiä vailla, voit kysellä sitä allekirjoittaneelta.

Varaudu retkelle lähtiessäsi vallitsevan sään mukaan, ota omat eväät ja halutessasi jokin kääpäkirja sekä lupi/ kiikarit.

Retki on kaikille avoin eli voit ottaa mukaasi myös aiheesta kiinnostuneet kaverisi, olivat he sitten yhdistyksen jäseniä tai eivät. Retki on kaikille maksuton.

Ilmoittautumiset Sami Kiemalle sähköpostilla 12.10.2018 mennessä osoitteeseen puukiema@gmail.com (siksi, että tiedämme aamulla ovatko kaikki saapuneet paikalle).

Tule mukaan kääpimään!

Retket 2017

Yhdistyksen retket

25.8.2017, Syysmatka Saarenmaalle 21-24.9.2017
SPY järjestää 21.-24.9. jäsenretken Saarenmaalle.
Jäsenretken hinta on 290 euroa sisältäen matkat, hotellimajoituksen ja paljon muuta mielenkiintoista mm. tutustumisen Piispanlinnaan puistoineen sekä Kuressaaren kaupungin puunhoitoon. Tarkempi listaus ohjelmasta löytyy täältä. Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu tiistaihin 5.9. mennessä. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä nimesi, puhelinnumerosi, syntymäaikasi sekä laskutusosoite.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: jarno@lehtoranta.pro