Hupparin / T-paidan tilaus

SPY HUPPARI / T-PAITA NYT TILATTAVISSA

Vaatteisiin painetaan jäsenemme arboristi Veijo Kangasniemen suunnittelema selkäkuva, sekä eteen vasempaan rintapieleen tulee SPY:n logo.

Selkäkuva / Veijo Kangasniemi

Vaatteen tuotemerkki on ruotsalainen Cottover.  Vaatteissa on valittavana 14 hienoa väriä ja painatus tulee mustalla tai valkoisella,  vaatteen väristä riippuen. Cottover vaatteet ovat tuotettu kestävän kehityksen mukaisesti ja ympäristö huomioiden. Voit lukea lisää tuotteesta sekä tutustua väreihin ja malleihin Cottoverin nettisivuilla.

Hupparit ovat 80% reilun kaupan puuvillaa ja 20% kierrätettyä polyesteriä, hinta 70€ .
T-paidat ovat 100% reilun kaupan puuvillaa, hinta 30 €.

Vaatteet tilataan ennakkotilausten perustella ja tilausaikaa on lokakuun loppuun asti. Valmiiden tuotteiden toimitus puunhoidon seminaariin Tampereelle 29.11.2019.

T-paitoja on valittavissa naisten malli ja ”miesten” suora malli, pääntie joko pyöreänä tai v-aukkoisena – valinta on sinun.
Hupparia on valittavana joko vetoketjulla tai kengurupussilla. Tuotteet ovat totuttua pienempää kokoa, joten suosittelemme ottamaan yhtä kokoa suuremman kuin normaalisti.

Näitä tuotteita saatavilla siis vain ennakkotilauksella!

Tuotteet laskutetaan tilausajan päättymisen jälkeen. Laskut lähetetään sähköpostilla, joten muista antaa sellainen sähköpostiosoite, jota luet. Yrityksille mahdollisuus e-laskuihin.

Tilaa täyttämällä oheinen tilauslomake mahdollisimman tarkkaan 31.10.2019 mennessä.