Lähde mukaan yhteistyökumppaniksemme

Haluatko verkostoitua ja tuoda tuotteitasi ja palvelujasi esille puiden parissa toimiville tahoille? Luodaan yhdessä juuri sinulle sopiva näkyvyys. Tule kumppaniksemme!

Yhdistyksen kumppaniksi

Ovatko puunhoitoalan yritykset ja toimijat hukassa? Kaipaatko verkostoitua ja saada tuotteitasi ja palvelujasi näkyville? Meillä on tarjolla monia vaihtoehtoja näkyä ja kuulua sekä yhdistyksen tapahtumissa, julkaisuissa että jäsenviestinnässä. Luodaan yhdessä juuri sinulle sopiva näkyvyys. Tule kumppaniksemme!

Ota yhteyttä >

Mainosta tapahtumissa

Järjestämme vuosittain useita tapahtumia, jotka kokoavat paikalle runsaasti puunhoitoalan toimijoita. Marraskuinen puunhoidon seminaari kerää vuosittain yhteen n. 200 puunhoidon ja viheralan väkeä. Tapahtumassa on mukana kansainvälisiä esiintyjiä ja aiheet ovat aina ajankohtaisia. Puukiipeilyn SM-kisat järjestetään puistomaisemissa aina toukokuun lopussa ja paikalla on sekä alan opiskelijoita, konkareita että ohikulkijoita.

Tutustu tapahtumiin >

Ota yhteyttä >

Kuva: Per-Oskar Joenpelto @joenper

Näkyvyys yhdistyksen toiminnassa

Tapahtumat

Puunhoidon seminaari, leirit, koulutukset ja puukiipeilyn SM-kilpailut. Mikä näistä sopisi juuri sinun yrityksellesi parhaiten?

Verkkosivut

Näy sivuillamme. Luodaan yhdessä yritystäsi hyödyttävää näkyvyyttä.

Viestintä

Haluatko tuotteesi tai palvelusi esille puunhoitajien jäsenviestinnässä tai yhdistyksen uutiskirjeeseen?

Lähetä meille viestiä!

Aihe
Nimi

Kiinnostaako kumppanuus?

Etsitkö mainostilaa ja uusia asiakaskontakteja? Haluatko vahvistaa brändiäsi? Kaipaako toimintasi verkostoitumista?

Kerromme mielellämme lisää:

markkinointi (ät) suomenpuunhoidonyhdistys.fi

Tutustu meihin >

Tutustu tapahtumiin >

Haluatko tietää lisää puista ja puunhoidosta?

ARBORISTI >tietoa puista >